O mně :)

Kdo jsem..
  • Vlastní jménem Karolína - teď ale už spíše LoLa
  • V současnosti nezaměstnaná 21letá studentka mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze, která ale nikdy nezdá svůj sen být světoznámou žurnalistkou
  • V minulosti au pair v německé rodině a v budoucnu možná v Americe
  • Nezadaná a "forever alone" zoufalá naivka
  • Vesničanka stále ještě neúspěšně si zvykající na život ve velkém městě
  • Ta, co kráčí v Converskách a s iPodem v uších proti proudu 
  • Alergička na med a mouku, která bez medového perníku od babičky nedá ani ránu
  • Extrovert, který nesnáší lidi ...hlavně když se sejde 265434 odborníků na uprchlickou krizi v jednom vagónu metra
  • Nejlepší kamarádka se svou sestrou, která si ale jinak více rozumí s kluky a jako malá si hrála s legem a autíčky

Miluji..
  • svou rodinu a hlavně sestru, která mě vždy podrží, podpoří a zvedne mi náladu
  • cestování (létání v letadle, cesty vlakem, road tripy, procházky přírodou) a poznávání nových míst, kultur a lidí
  • módu a celodenní nakupování 
  • dny, kdy je venku ošklivo a já zůstanu v posteli s dobrou knížkou, filmem nebo seriálem (na které je ale v posledních letech čas bohužel velmi zřídka)
  • vaření, pečení a další experimentování v kuchyni, následné ochutnávání a radost z toho, že někomu můj výtvor chutná
  • vůni květin, nových knih, čerstvě vypraného prádla a pánských voňavek
  • kávu, šampaňské a bílé víno (jinak ale piji výhradně vodu)
  • italskou, asijskou a španělskou kuchyni
  • Barcelonu, španělštinu, španělskou přírodu a pláže, kulturu a vlastně vše okolo Španělska
  • hokej a hokejisty a vlastně všechny sportovce
  • prohlížení si kuchařek a sledování pořadů o vaření (včetně Prostřena)

Nesnáším...
  • nudu a špatnou náladu
  • velkou koncentraci lidí na jedno místě
  • pana všechnovím-všechnoznám-všudejsembyl s nutkáním poučovat všechny kolem sebe
  • výtahy a další stísněná místa, kde se projevuje moje klaustrofobie
  • prázdnou peněženku a ledničku
  • zvuk budíku, vrzání dveří a škrábání nehtů o tabuli
  • počůrané veřejné záchodky
  • neopodstatněné předsudky, stereotypy, drby a pomluvy
  • lidi bez názoru papouškující ostatní
  • velké lži (malé jednou za čas praktikuje každý)

Mám strach z..
  • malých prostorů, lidí, berušek, výšek, bouřky, porodu, smrti a vážného onemocnění mě nebo mých blízkých, samoty, stárnutí, zlodějů a násilníků, pohřbení zaživa, samoty,...

Co o mně ví jen málokdo:
  • Moje první slovo bylo údajně "moucha".
  • K obědu sním přesně 160 špaget a ano, pokaždé si je před vařením počítám
  • Někdy mám problém ihned rozlišit strany (nalevo / napravo)
  • Mám modré oči, ale v pravém mám výraznou hnědou tečku
  • Do deseti let jsem měla odstáté uši a pak jsem byla na své první a zatím jediné plastické operaci.
  • Vystřídala jsem už pěknou řádku účesů a barev vlasů - od modré přes růžovou až k zebrované.
  • Už od mala bych chtěla být známou herečkou. Je to ale jeden z mých bohužel nesplnitelných snů
  • Od 16let mám piercing v jazyku. Decentní tetování se mi líbí, ale zatím jsem se k žádnému neodhodlala
  • Jsem narozena 1. března, kdyby byl v roce mého narození přestupný rok, bylo by mi teď asi 5.


Tak jsem se trochu rozepsala a tomu, kdo dočetl tenhle trochu egoistický článek až sem, gratuluji a skládám poklonu.

Přeji Vám hezký den. 

0 reakcí od čtenářů:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♡

 

♡ IT'S LOLA GOSLING

INSTAGRAM

Archiv článků

Translate