Říjnové objevy ♡

Zítra už tu máme listopad, a tak jsem se rozhodla zrekapitulovat uplynulý měsíc. Byl to vlastně první měsíc, kdy jsem začala psát tento blog.. Nápadů mám nekonečně moc, ale času bohužel smutně málo, ale přesto se snažím často články přidávat. Jsem ráda za každý komentář a moc si vážím každého pravidelného (i nepravidelného) čtenáře.


Rozhodla jsem se, že na konci každého měsíce (nebo na začátku dalšího) zveřejním takové shrnutí objevů z různých oblastí, které mě nějak zaujaly, oslovily nebo jsem si je prostě oblíbila.
A kdo si zaslouží moji (a Vaš) pozornost za měsíc říjen?

1. SERIÁLY
Ačkoli nemám zrovna moc času, na filmy a seriály je čas prostě vždycky. Po večerech teď sleduji hororový seriál American Horror Story. Zatímco ostatní teď mluví hlavně o nejnovější sérii, já jsem teprve v polovině druhé a musím říct, že mě opravdu moc baví, překvapuje a nechává v napětí.


2. FILMY
Z filmů mě hodně zaujal snímek Me & Earl & The Dying Girl, o kterém jsem na blogu napsala recenzi. V kině jsem byla na nejnovější marvelovce Ant-Man a i ten se mi moc líbil. Je to možná spíše žánr pro opačné pohlaví, ale já mám pro tyto komiksy tak trochu slabost.

3. POŘADY

Říjen byl na TV pořady docela bohatý - s rodinou se občas podívám na novou SuperStar, Masterchefa, Partičku a Stardance. Pokud jsem v 6 večer doma, nevynechám ani Prostřeno. Ale mám-li do této skupiny zařadit nějaký seriál, který jsem nově objevila a ihned si oblíbila, tak bez váhání volím The Ellen Show. Za poslední týden jsem totiž zhlédla asi 20 dílů. Nejen, že je moderátorka velmi vtipná a zve si inspirativní hosty, ale také mám při sledování výbornou šanci si zlepšit angličtinu. Všem je docela dobře rozumět a rozhovory se točí většinou kolem různých aktuálních témat. Ke zhlédnutí je i online!

4. OBLEČENÍ
Popravdě řečeno jsem v říjnu neměla na nákupy moc času, do obchodního centra jsem se dostala za celý měsíc asi 2x. Kromě mých oblíbených obchodů (Reserved, Mohito, Sinsay, C&A, H&M, Lindex, Calzedonia,..), na kterém jsem v rámci levných nákupů s Ona Dnes udělala nálet, musím doporučit také second hand Textile House. Ten jsem náhodně objevila na Národní třídě při toulání Prahou a změnil můj docela kritický pohled na oblečení "z druhé ruky". Za zlomek ceny prodávají značkové originální kousky bez vad, které vypadají jako nové.Každý týden mají jinou akci. (klikni pro jejich oficiální web a seznam obchodů)

5. KOSMETIKA
Co se týče kosmetiky, nejsem člověk, který by měl rád změnu. Prostě mám svoje oblíbence a jen výjimečně vyjedu ze zajetých kolejí. Už delší dobu jsem si ale brousila zuby na nový lanýžový hydratační make up od Dermacolu, odrazovala mě jen vysoká cena (cca 300Kč), ale v říjnu byla v drogerii Teta akce a vyšel tak na polovinu. Používám odstín č. 2 a nemůžu si ho vynachválit. Stejně tak jsem si zamilovala dermacolovou barvu na rty s výdrží 16 hodin, bez ohledu na to, zda jíte, pijete nebo se líbáte. Já mám lehce matný tmavší odstín č. 7, který je na podzim jako dělaný.

6. HUDBA
Můj iPod je plný Imagine Dragons, 30 Second to Mars, Mumford &  Sons, Lany del Rey a dalších. V říjnu jsem přidala mimo jiné samozřejmě novou Hallo od Adele a také nově objeveného Jamese Harriese a jeho Salvation, která mi hodně připomíná styl Imagine Dragons.
Z českých se už těším na nové album Slzy a koncert oblíbenců Chinaski.


7. KNIHA
Při dlouhých cestách v metru jsem stihla přečíst knižní verzi Me & Earl & The Dying Girl. Jinak mám v ruce často různé kuchařky a kvůli přednáškám z práva i trestní zákoník.

8. JÍDLO
Nejradši mám to, co sama uvařím, nebo mi připraví babička. Kromě toho jsem se ale jednou při nákupech v Centru Černý most stavila na lehký oběd v Bageterii Boulevard - Fit Calories tuňákovou rolku a dokonalý zázvorový čaj.







6 reakcí od čtenářů:

  1. Na American horror story sa nájde čas vždy :D pekný článok :)

    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a další díl potřebuji nutně vidět zrovna, když mám plno jiné práce :D

      Vymazat
  2. Pěkný článek! Na American horror story bych také chtěla někdy kouknout :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a AHS určitě doporučuji! :))

      Vymazat
  3. Na AHS se začal dívat přítel a nakonec jsem u toho skončila taky :D Ta rolka vypadá skvěle, hned bych si dala! :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to závislost! :) Rolky byly dvě, ale vyfotila jsem jen jednu, byly mňam. ♡

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♡

 

♡ IT'S LOLA GOSLING

INSTAGRAM

Archiv článků

Translate