Sobotní recept: Tapiokové truffle


Sobotní ráno si zaslouží trochu slavnostnější snídani. Já ráda experimentuji a tak jsem sobě a sestře připravila trochu odlehčenou verzi této sladké bomby. Já jsem ale zatím snědla půlku, druhou část si nechám vychladit v ledničce a dám si jako dezert. Výhodou téhle mňamky je, že chutná skvěle jak čerstvá a vlažná, tak vychlazená.


Na 2 porce jsem si připravila:
  • 40g tapiokových perel
  • 350ml mléka
  • asi 4 lžíce kakaa
  • 3 bílé jogurty (případně oslazené zakysané smetany)
  • jablko
  • javorový (nebo jiný sirup)
  • oříšky, mandle apod. podle chuti

Postup:

Tapiokové perly s mlékem jsem dala do mlékovaru nebo do hrnce a nechala vařit až do doby, než se kuličky zvětšily, změkly a vytvořily rosolovitou hmotu (v mlékovaru není potřeba míchat, v hrnci musíme míchat často, aby se nám mléko nepřipálilo a nepřichytávalo ke dnu). Potom jsem přidala kakao a nechala ještě chvíli na mírném ohni. Zatím jsem si nasekala oříšky, nakrájela jablko a připravila bílé jogurty. Do vysoké sklenice jsem střídavě navrstvila vrstvu hotového (ještě teplého) tapiokového pudinku, jogurtu a oříšků, mandlí a jablek zalitých sirupem. A je hotovo. Buď můžeme sníst hned, nebo nechat na pár hodit zchladit v ledničce.
Mňam! 

0 reakcí od čtenářů:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♡

 

♡ IT'S LOLA GOSLING

INSTAGRAM

Archiv článků

Translate