Výkřik do tmy #04 - TGIF!

Thanks God, it's Friday!


Tak dneska mám z faktu, že je pátek tak trojnásobnou radost než kdykoli jindy! Ten, kdo zažil podobně náročný pracovněškolní týden, jistě ví, o čem mluvím. 

Taky jste si všimli, že čím jsme starší, tím hodiny, dny, týdny a roky utíkají rychleji? Já totiž právě tento týden, kdy jsem v pondělí ráno otevřela oči, párkrát zamrkala a už je zase pátek večer a před námi ten vymodlený víkend, který ale mrknutím oka zase uteče. 

Často vzpomínám na moje dětství (rané, dítě jsem snad ještě pořád, přestože už cetileté), kdy prázdniny trvaly celou věčnost a já se nemohla dočkat, až půjdu do o rok vyšší třídy. Teď jsou pro mě dva měsíce jako týden. Když píšu datum, tak mám stále nutkání napsat rok 2014 a to už za devět pátků budu psát zase 2016. Čas ale bohužel zastavit nelze..

Ale to jsem se zase dostala úplně jinam, než jsem chtěla. Důvod tohohle článku totiž mělo být Vám trochu přiblížit, proč byl tento týden pro mě tak náročný a co se stalo nového.
Tak za prvé - konečně jsem (po absolvování asi 3453424 pohovorů) našla práci, která odpovídá alespoň většině mých požadavků. A co víc? Dostala jsem ji a začínám od listopadu, tedy od pondělí. Cože, on už je listopad?! A o co se jedná? Nechci nic zakřiknout, ale je to velká výzva, která by mě mohla posunout dál a v budoucnu mi pomoct při startu kariéry nebo spíše pracovního života. Název pozice je "Analytik ekonomické situace" a můj budoucí šéf Němec. Takže věřím, že mi au-pair prázdniny v Německu trochu pomohly a doufám, že zas za měsíc nebudu hledat novou práci!

Za druhé - píšu bakalářku. A nikdy bych nevěřila, kolik času tahle činnost zabere a jak je těžké se s vedoucí bakalářky dohodnout. Proto těm z vás, které to ještě čeká přeji hodně štěstí a pevné nervy.

A za třetí (a poslední) - v podstatě celé 2 dny v tomto týdnu jsem strávila v autě, autobuse, metru a v tramvaji cestou do školy a zase zpátky a samozřejmě také ve škole. Kde jsem se dnes mimochodem dozvěděla, že jsem přijela docela zbytečně - jedna přednáška odpadla, a tak jsem si  ve volné čase alespoň přečetla zajímavý článek o Yosemitu a utvrdila se v přesvědčení, že mé první kroky po škole povedou do Kalifornie. Já vím, zní to docela nenáročně, ale na páteční večerní pohodu a víno a film s mamkou jsem se nemohla dočkat.

Víkend bude ve znamení pohody a návštěvy příbuzných v rámci svátku zesnulých. Je mi jasné, že uteče co by dup a další pracovní týden a těšení na příští pátek je za chvíli tu. A také Vánoce, Velikonoce ...a rok 2030.

Jaký byl váš týden? A co plánujete na víkend? 

2 reakcí od čtenářů:

  1. Já měla naštěstí tento týden školu jen dva dny a zbytek lenošení :) Ale máš pravdu, ten čas strašně letí, úplně jsem se lekla, že jsi napsala, že za 9 pátků nás čeká rok 2016 :O :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě také jen 2 dny, ale zato celé a tak jsou ty dva dny úplně zabité :D No já jsem se taky úplně vyděsila, když jsem to počítala :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♡

 

♡ IT'S LOLA GOSLING

INSTAGRAM

Archiv článků

Translate