Au-pair prázdniny #05 - Au-pair fun

> pokračování článku Au-pair prázdniny #04
Tak pro dnešní pokračování jsem zvolila článek trochu jiný, odlehčující všechny problémy, se kterými se člověk může při práci au pair nebo při rodičovství setkat. Spíše než článek je to vlastně jen několik obrázků. Narazila jsem na ně během pobytu v Německu a musím přiznat, že jsem se u nich hodně zasmála.  A zažívala pocit deja vu. Přestože mi holky taky chvílemi lezly krkem (o tom zase v dalších pokračováních), nemám ve svém fotoarchivu žádnou podobnou fotku, protože focení je asi to poslední, co by mě v takové situaci napadlo.


Posuďte sami, doufám, že i vás ty "nevinné" tvářičky pobaví:



























Au-pair je někdy opravdu sranda! Věřím, že jsem vás tímto článkem moc nevystrašila a neodradila..

Pokračování příště.

4 reakcí od čtenářů:

  1. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě to taky pobavilo :) :D

      Vymazat
  2. Umřela jsem :D nejvíc se mi líbila popatlaná televize, ale až přes číňana s houpačkou, děláním culíčků tatínkovi nebo klasicky malování po všem, co přijde pod ruku :D přítel má ročního brášku a tak to známe moc dobře :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S dětmi je někdy vážně sranda :D Ale televizi bych takhle mít popatlanou nechtěla :D :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♡

 

♡ IT'S LOLA GOSLING

INSTAGRAM

Archiv článků

Translate