Tipy na (nejen vánoční) dárky

Článek s tipy na nákupy zaznamenal překvapivě velké ohlasy, a tak jsem se rozhodla vydat ještě jeho volné pokračování. Tentokrát se vám pokusím trochu poradit s tím, co koupit svým blízkým a přátelům. Sama si před Vánocemi často nevím rady, protože jsem už mnoho svých nápadů vyčerpala, takže kdyby i vás něco napadlo, budu ráda, když své tipy přidáte do komentáře.



PRO MAMKU
Začneme tou nejdůležitější (alespoň pro mě), která si určitě za to, co pro nás dělá a jakou má s námi trpělivost, pěkný dárek k Vánocům zaslouží. Já té svojí každoročně kupuji nějakou kuchařku a drobnost do kuchyně, protože vaření je její největší koníček. Maminky většinou ocení i kosmetiku Pozor ale na líčení a parfémy, pokud nevíte o nějakém jejím oblíbeném produktu, který zrovna dochází, tak nedoporučuji experimentovat. Ani oblečení není většinou zrovna šťastná volba, přeci jen při výběru kalhot, trička nebo svetříku člověku o generaci staršímu se nemusíme zrovna trefit do vkusu a velikosti. Trváte-li ale na tom, že chcete koupit právě nějaký módní kousek, doporučuji šálku, malý šperk nebo teplé ponožky na spaní.

PRO TÁTU
Ať už máte se svým druhým rodičem vztah jakýkoli, určitě ho také rádi obdarujete. A nevím, jak vy, ale já mám s vymyšlením dárku pro něj každoročně velký problém. Většinou to skončí u hezké kravaty a nějakého kvalitního alkoholu. Tátové by mohli ocenit současný trend - zážitkové dárky, ty ale nejsou tak levné a vyžadují trochu dražší investici. Každopádně si je předtím potřeba předem důkladně promyslet, zda by takové překvapení váš tatínek uvítal, já například vím, že ten můj by z něčeho takového radost neměl. Věřím, že vedle nešlápnete, když mu koupíte hezkou knížku, o tom, co ho baví nebo manžetové knoflíčky. Náročnější tatínci mohou od bohatších dcer (synů) dostat třeba hodinky.

PRO SESTRU
Já mám mladší sestru a nakupování dárků pro ni je pro mě asi nejednodušší a většinou ji místo jednoho velkého dárku nadělím spíše více menších. Vzhledem k tomu, že máme hodně podobný vkus, tak si troufnu ji koupit i nějaké oblečení (většinou spíše vrchní díly) - tričko, roztomilé pyžamko nebo třeba svetřík. Hodně často ji také potěším nějakou drobnou bižuterií, případně její oblíbenou kosmetikou. Jako vánoční dárek se před koncem roku hodí diáře či stolní kalendáře. Když si ale nevíte rady, co koupit, určitě potěší i dárková karta do jejího oblíbeného obchodu. Máte-li s ní podobný vkus na filmy, můžete ji pozvat do kina, chcete-li trochu něco jiného, pak do divadla.

PRO BRATRA
Já bratra sice nemám, ale věřím, že každého by mohl potěšit například hlavolam či společenská hra. Pokud aktivně sportuje, ocenil by třeba nějaké sportovní náčiní. Po dohodě je možno koupit permanentku do posilovny atd.

PRO BABIČKU A DĚDEČKA
Prarodiče jsem schválně shrnula do jedné skupiny. Z dárku, které jsem jim kdy kupovala totiž nejvíce ocenili společné dárky - poukázku na vstup do solné jeskyně a do restaurace na večeři pro dva. A když se na dárek složí více vnoučat, prarodiče určitě budou mít velkou radost z prodlouženého víkendu ve wellness hotelu. Chcete ale koupit babičce spíše něco hmotného? Pak doporučuji nějaký fotodárek (hrneček s fotkou, kalendář, polštářek...)

PRO KAMARÁDY
Tady platí, myslím, úplně to samé jako pro sestru nebo bratra.

PRO PŘÍTELE
Tak toto jsem poslední dvoje Vánoce řešit nemusela. Každopádně kupování dárků pro přítele je hodně individuální věc. Závisí nejen na jeho povaze a zájmech, ale i na délce vašeho společného soužití. Dobrým nápadem jsou dárky, které můžete používat spolu. A tím nemyslím jen nějaké pomůcky, především však vstupenky do kina, poukázku na společný zážitek, pozvání do restaurace, puzzle, které můžete společně skládat, hry, které můžete společně hrát apod. Často jsem v minulosti kupovala také kosmetiku nebo něco dobrého k jídlu.

Možná by bylo vhodné zařadit ještě například spolupracovníky, přítelovi rodiče, sestřenice, bratrance apod., zde je ale darování hodně individuální. Myslím, že spíše než na velikosti a ceně dárku, závisí více na tom, zda je dárek darovaný od srdce. Zní to jako klišé, ale já sama nerada dostávám peníze, vždy mě potěší malý dáreček, na kterém je poznat, že si na mě dotyčný vzpomněl a kupoval ho za účelem mi udělat radost. A tímto se řídím i já.

Nakonec ještě pár e-shopů, kde lze sehnat opravdu zajímavé a originální dárky pro každého:


8 reakcí od čtenářů:

  1. Tvé typy jsou hrozně super, máš opravdu fantazii a to se mi líbí. jen škoda, že náš táta je tolik náročný a nic z tvých nápadů by ho nezujalo :/. Vymýšlet dárek pro něho je fakt vždycky oříšek... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pak docela těžké něco sehnat, to věřím :(

      Vymazat
  2. ja strasne rada nakupujem darceky takze dakujem za tipy :)


    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Playboy, Macadamia Hair..:) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy :) máš pravdu, že nejjednoduší je sehnat dárek pro sestru :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ja tento rok neplánujem robiť žiaden takýto článok, jednoducho dám do pozornosti tie, ktoré som robila minulý rok. Možno nakoniec iba odfotím to, čo som kúpila svojím blízkym ja :3 ♡

    Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow
    ♡ Soaphoria G I V E A W A Y ♡

    OdpovědětVymazat
  5. Super tipy :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy! :) Já teď řeším, co bych mohla koupit kamarádům :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♡

 

♡ IT'S LOLA GOSLING

INSTAGRAM

Archiv článků

Translate