Výkřik do tmy #05 - Pozitivní začátek listopadu

Tak konečně budu křičet do tmy v trochu pozitivnějším rytmu, než jste ode mě zvyklí z pár minulých trochu ufňukaných článků. Začátkem listopadu listy na stromech dostaly různé krásné barvy a moje nálada v prvních pár dnech předposledního měsíce roku je až na pár negativních chvilek skvělá. Jen doufám, že s postupným padáním listů neopadne i moje nadšení.


Jsou prostě dny, kdy by člověk nejraději ani nevstal z postele a pak naopak dny, kdy nemůže dospat, jak se těší na nový den. No dobře, možná trochu přeháním.. Mě se od začátku týdne s nástupem do nové práce drží ta druhá varianta. Po 3 pracovních dnech mě to zatím baví, naplňuje a každý den se učím něco nového. Večer mám radost a dobrý pocit, že den se povedl a nebyl zbytečný jako ty, které člověk proleží se zamračeným výrazem a pytlíkem chipsů v posteli.

I když se třeba ne vše podaří, tak jak bych si přála, snažím se radovat z maličkostí a pomáhá to. Je dobré se snažit najít na všem alespoň něco pozitivního, protože ne vše je tak černobílé, jak se na první pohled může zdát. A když si ráno řeknete "Dnešek bude propadák." - tak to zákonitě ani jinak dopadnout nemůže. Jojo, večerní chvilka filozofie...

Jak už jste asi poznali a ještě poznáte z mých článků o au-pair prázdninách, zpět s sebou jsem si dovezla kromě hromady zkušeností bohužel také pár vrásek a kil navíc. Váhu se snažím už od září vrátit na původní nejlépe o něco nižší čísla a dosud se mi to nedařilo. A tak jsem samozřejmě pomalu zase ztrácela motivaci.. Myslím ale, že při každodenním zaměstnání v práci a škole nemá člověk pomyšlení na zakousnutí něčeho nezdravého jen tak z nudy. Aniž se to zdá, tak i součástí administrativní práce je mnoho pohybu. Doufám tedy, že právě nastala ta správná chvíle a teď už i toto půjde lépe. Ale musím zaťukat a nezakřiknout to.

A o co se snažím? Ve zkratce - stravovat se co nejpravidelněji v 5 až 6 jídlech rozležených do celého dne (snídaně, dopolední svačina, oběd, odpolední svačina, večeře a případně ještě druhá mini večeře), pokud možno zdravě ale nic se nemá přehánět. Jídlo, zdravé stravování a vaření jsou moje oblíbená témata a tak se určitě v budoucnu můžete těšit na články plné tipů, nápadů a rad.

Zatím přeji i vám hezký zbytek týdne a berte to pozitivně, s nadhledem. 

6 reakcí od čtenářů:

  1. Pěkný článek! Také přeju příjemný listopad :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce se srovnáváním váhy, měla bych se k tobě připojit! A snad ti zůstane i ta pozitivní natěšená nálada :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně žádné drastické diety a vysoké cíle a všechno půjde, to zvládneme! :)

      Vymazat
  3. Myslet pozitivivně! To musíme, je jasné, že ne vždy se to podaří, ale je fajn, že teď pozitivně myslíš :D Přece jenom, tak se na svět kouká mnohem líp než z té černé strany. Kila určitě opět shodíš, je super, že si začala jíst zdravě a ty věci kolem, držím palce! :) Tak až opadnou listy, tvoje nálada musí ještě vzrůst, protože budou Vánoce a to je super (na ten stres kolem nemysli) a pokud ne Vánoce tak Nový rok a nebo prostě jenom mysli na to, jak je to kolem krásné a úžasné a prostě super!
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle tvůj komentář mě opravdu moc potěšil. Dneska byl zas trochu horší den, nedařilo se mi, ale ty jsi mi připomněla, že pozitivní myšlení je potřeba a za to ti opravdu děkuju ♡ Jsem ráda, že existují optimisté jako jsem já :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♡

 

♡ IT'S LOLA GOSLING

INSTAGRAM

Archiv článků

Translate